2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
نمایندگی هیتر برقی مدل پنکه Wanjun

نمایندگی هیتر برقی مدل پنکه Wanjun

با فرا رسیدن فصل گرما باز وسایل گرمایشی مورد توجه قرار گرفته است اگر به دنبال خرید هیتر برقی خانگی کم مصرف برای محیط کوچک هستید ما خرید اینترنتی هیتر برقی مدل پنکه Wanjun را بع شما پیشنهاد میکنیم با حجم بسیار کاربردی برای خرید هیتر برقی از این سایت با قیمت ارزان و هفت روز گارانتی برگشت

مشخصات هیتر برقی فن دار :
نام: هیتر برقی مدل پنکه
مصرف: 300وات
تعداد شعله: تک شعله
نوع مصرف: کم مصرف
اندازه تقریبی: 18*18
ضمانت: 72 ساعت ضمانت تحویل
رنگ: مشکی
برند: Wanjun
ساخت: چین
خرید هیتر برقی مدل پنکه Wanjun

فروش هیتر برقی فن دار Wanjun یکی محصول بسیار پرکاربرد و مناسب برای محیط های کوچک با طراحی بسیار زیبا در این درگاه
فروش هیتر برقی
ایا میدانید ساختار کلی بخاری های برقی چونه است؟

کلید:
کلید بخاری‌های برقی در دو نوع ساده و لامپ‌دار تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کلیدها معمولا آمپراژ بالایی دارند و آن به خاطر جریان مصرفی بالای بخاری است. تعداد کلیدهای بخاری بسته به تعداد المنت متفاوت است. امروزه از بخاری‌های سه المنتی با سه کلید و یا دو کلید ، زیاد استفاده می‌شود. استفاده از مقاومت سری در کلید به منظور محدود کردن ولتاژ دو سر لامپ و نیز کاهش جریان عبوری از آن است. اندازه مقاومت‌ها متفاوت است ولی اغلب در حدود 150 کیلو اهم می‌باشد.

سیم رابط:
سیم رابط همان هادی مسی است که چون باید توانایی عبور دادن جریانهای بالا را داشته باشد، سطح مقطع آن حداقل 1.5 میلیمتر مربع در نظر گرفته می‌شود. بدلیل ارتباط نزدیک آن با حرارت ، بر روی آن پوشش (الیاف نسوز و یا الیاف نخی معمولی) کشیده می‌شود.

المنت :
المنت عبارت است از یک مقاومت مفتولی که به دور سرامیک یا آجر نسوز پیچیده شده است و چون جریان برق از آن بگذرد، حرارت تولید می‌کند. جنس این نوع مقاومت‌ها از کرم‌ نیکل یا کرم آلومینیوم است و با توانهای مختلف 500 وات ، 1000 وات ، 1500 وات و در اندازه‌های 20 و 25 و 30 سانتیمتر در بازار موجود می‌باشد. هنگام تعویض یک مقاومت جدا از توان ، به طول آن نیز باید توجه نمود.

عایق بین المنت و بدنه:
این عایق که از جنس چینی است، جهت استقرار پایه‌های المنت بر روی صفحه بخاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، که علاوه بر عایق بودن از مقاومت حرارتی خوبی برخوردار هستند.

بدنه:
بدنه بخاری برقی معمولا از فلز ساخته می‌شود. چون بهتر از بدنه پلاستیکی یا کائوچویی می‌تواند در مقابل حرارت زیاد دوام بیاورد. بدلیل فلزی بودن بدنه و حفظ ایمنی در مقابل برق گرفتگی تمهیداتی برای اتصال برق بخاری بکار گرفته می‌شود. که از آن جمله می‌توان به استفاده از سرامیک و چینی به عنوان عایق در ترمینال‌های ارتباطی و استفاده از وارینش به عنوان حفاظ پوششی اشاره کرد. جنس وارینش معمولا از الیاف نسوز است، و مقاومت آن در برابر حرارت بسیار زیاد است. متاسفانه امروزه در ساخت وارینش از الیاف نامرغوب فراوان استفاده می‌شود، که سبب ناپایداری آن در برابر حرارت می‌شود. از این جهت باید در تعویض وارینش به کیفیت جنس آن توجه شود.
سایت خرید هیتر برقی

توضیحات تکمیلی هیتر برقی مدل پنکه
همانطور که از نام دستگاه پیداست در این بخاری، گرما در واقع تابش گرم ایجاد شده توسط لامپ و یا المنت دستگاه می باشد. و یک سطح بازتابنده در بخش پشتی المنت ها قرار دارد تا بخشی از تابش که در سمت دستگاه است نیز به سمت محیط تابیده شود. بخاری های تابشی معمولا 86 درصد انرژی را به تابش تبدیل می کنند و مصرف برق هر لامپ حدود 300وات است پس دستگاهی که دارای 3 لامپ باشد حدود 1200 وات مصرف برق دارد که در مقایسه با انواع دیگر بخاری برقی مصرف برق پایین تری دارد اما این به معنای ایده آل بوده این بخاری در همه جا نیست، ولی خوشبختانه هیتری که ما میخواهیم به شما معرفی کنیم دارای یک لامپ می باشد که این یعنی مصرف تنها 300 وات می باشد.

خرید پستی هیتر برقی فن دار

فروشگاه هیتر برقی فن دار خانگی

هیتر برقی فن دار

برای خرید هیتر برقی فن دار خانگی از لینک زیر اقدام نمایید
http://electric-heater.8n8.ir/upload/picture/buymobile.gif
قیمت با گارانتی 40000تومان



برچسب ها: هیتر برقی مدل پنکه Wanjun , خرید هیتر برقی مدل پنکه , فروش هیتر برقی فن دار , فروشگاه هیتر برقی فن دار خانگی , هیتر برقی فن دار دیواری ,
53000 تومان